The Ultimate Guide to:
Marketing Automation Platforms

marketing-automation-whitepaper

Waarom een marketing automation platform?

Is meer en aantoonbaar rendement halen uit marketing een van je organisatiedoelen? Dan kom je al snel uit bij een Marketing Automation Platform. 

 

Een Marketing Automation Platform helpt je:

 

  • Prospects te identificeren op je online kanalen
  • Kwaliteit van leads te verbeteren met behulp van lead nurturing en scoring
  • Datagedreven te werken aan het realiseren van online groei
 

Marketing Automation is een krachtige oplossing voor het ondersteunen van prospects met relevante content, binnen een complex aankoopproces (de “buyer journey”). De techniek maakt van een anonieme, online bezoeker een prospect en uiteindelijk een kwalitatief goede lead, op basis van hun gedrag en behoefte. Het doel is hierbij uiteraard het realiseren van een hogere leadconversie tot tevreden klant. 

 

Waar begin je? Waar moet je rekening mee houden? En hoe kies je het platform dat het beste aansluit op jouw organisatie? Dat lees je in onze kennisgids over marketing automation platforms. 

Download de marketing automation platforms kennisgids

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.