waar wij goed in zijn

Mobile Marketing

Vrijwel iedereen maakt veel gebruik van een mobiele telefoon en heeft deze doorgaans de hele dag bij zich. Thuis en op het werk, maar ook onderweg en buiten de deur, overal en in uiteenlopende situaties wordt de mobiele compagnon tevoorschijn gehaald. Doordat gebruikers met mobiele apparaten vaak apps gebruiken, welke hun locatie vrijgeven, is het ook mogelijk je doelgroep op basis van locatie te bereiken. We kunnen daarmee de effectiviteit van je advertentiebudget aanzienlijk verhogen. Dit gegeven biedt perspectief voor Mobile Marketing: een doelgroep is altijd en overal doelgroep via mobiele kanalen te bereiken. Met Mobile Marketing is het bijvoorbeeld mogelijk om de personen die zich in een vestiging van de concurrent begeven te bereiken met display advertenties en/of pushberichten. Een ludieke banner of een interessant aanbod ("kom nu naar [bedrijf X] en krijg 10% korting!"), zorgt ervoor dat je bij de juiste personen top-of-mind bent en kan deze persoon zelfs motiveren om naar jouw vestiging te komen.   

Een aantal gegevens op een rijtje:

  • 90% van de SMS'jes wordt binnen 3 minuten gelezen;

  • Mobiele ads presteren 4 tot 5 keer beter dan desktop ads;

  • Er zijn reeds meer mobiele zoekopdrachten dan gewone desktop searches in zoekmachines.

Voor klanten die wat minder goed voorbereid zijn op de mobiele toenadering, maar ook voor de volledige mobiel opererende klanten kunnen wij de juiste oplossing bieden. Het gaat er namelijk om dat we met de juiste tools en de beste insteek de doelgroep zo goed mogelijk te bereiken.

De verschillende kanalen om iemand mobiel te bereiken zijn vrij breed. Wij ondersteunen je als klant in de wir war aan tools. Of dit nu SMS, Whatsapp, Mobile Display Advertising is. Wij kunnen een passende aanpak formuleren, zodat je de mogelijkheden van dit mooie, maar ook complexe medium ten volste kunt benutten. 

Mobile Marketing – Landing Pages

Het kunnen bouwen van mobiel-geoptimaliseerde landingspagina's is hierbij een zeer welkome uitkomst. DBOM kan in een dag een mobiele landingspagina aanleveren, waarmee klanten interactie kunnen hebben met je merk.

Onze mobiele landingspagina's zijn bijvoorbeeld te gebruiken voor:

  • Campagnes;

  • Lead generatie;

  • Launches & releases;

  • Video instructies;

  • Conferenties;

  • Informatie;

  • Klantonderzoeken;

  • Sales ondersteuning.

 


Neem contact op