waar wij goed in zijn

Display Adverteren

Met Display Adverteren zorg je ervoor dat jouw merk top-of-mind is bij de internetgebruiker. Het is een manier van online adverteren waarbij beeldadvertenties aan de internetgebruiker worden getoond. Middels prominentie, de juiste vormgeving en herhaling wordt de aandacht van de internetgebruiker getrokken. 

Display Advertising in Google Display Netwerk

Doordat wij gebruikmaken van het Google Display Netwerk (GDN) zorgen we ervoor dat jouw advertenties prominent worden vertoond op een breed scala aan websites. Het GDN is een grote verzameling van Google partner-websites die hebben aangegeven Adwords-advertenties te willen weergeven. 

Met hagel schieten heeft echter geen zin, daarom gebruiken wij het GDN voor specifieke targeting. Op basis van interesses, demografische en geografische kenmerken van de gebruikers zorgen wij ervoor dat alleen de doelgroep wordt blootgesteld aan de display advertenties. 

Retargeting

Een andere en effectieve manier van Display Adverteren is Retargeting. Door gebruik te maken van retargeting kunnen bezoekers van specifieke pagina's van jouw website opnieuw worden bereikt via beeld- of tekstadvertenties op websites van derden. Op basis van cookies wordt bepaald welke advertentie aan welke bezoeker wordt getoond. 

RTB en Programmatic Buying

Bovendien zorgen we met RTB (adverteerders bepalen real-time welk bedrag zij over hebben voor een specifieke advertentieplek) en Programmatic buying (een vorm van realtime bidding om één specifieke advertentie te tonen aan één consument in één specifieke context) dat advertenties relevanter en daarmee effectiever worden dan ooit. 

Het bereik is enorm en de mogelijkheden in adverteren breed. Zo kan worden geadverteerd in de volgende advertentieformaten: 

  • Tekstadvertenties;
  • Beeldadvertenties;
  • Interactieve advertenties;
  • Videoadvertenties.

Wil jij display advertising gebruiken voor je organisatie? Neem contact met ons op voor een vrijblijvend adviesgesprek.  


Neem contact op