waar wij goed in zijn

Conversie optimalisatie

Conversie optimalisatie is het voortdurend verbeteren van je website met meer verkopen, downloads of leads als resultaat. Een mooie website staat niet meteen garant voor veel traffic en veel traffic ook niet voor het verhogen van de conversies. Iedereen is het er immers over eens, dat 1000 bezoekers op je website weinig zin heeft, als ze niet doen wat jij wilt. DBOM doet onderzoek, test en geeft advies hoe jouw website meer en beter converteerd. Wij kruipen in de huid van de gebruiker en geven je deskundig comnversie optimalisatie advies op basis van harde cijfers.

Conversie optimalisatie door usability onderzoek

Je kunt conversie verhogen door onderzoek te doen naar waar je gebruiker precies behoefte aan heeft en hoe hij of zij zich gedraagt op je website. Door dit te achterhalen, daar lering uit te trekken en het vervolgens op je website toe te passen verhoog je de gebruikersvriendelijkheid van je website. Dit zorgt direct voor meer conversie. Lees verder over dit zogenaamde usability onderzoek.

Conversie optimalisatie door A/B tests

Naast het testen van gebruiksvriendelijkheid zijn A/B testen de beste methodiek voor conversie optimalisatie. Hiermee test je verschillende componenten van je website, zodat je erachter komt wat voor meer verkopen, downloads of leads zorgt. Lees verder over de toepassing van A/B testen

Wil je meer omzet of leads door conversie optimalisatie? Neem dan contact met ons op voor een vrijblijvend adviesgesprek.


Neem contact op