Meer omzet uit je webshop halen?
E-commerce is BOOMING! In de tijd van COVID-19 heeft deze sector een onwijze boost mee mogen maken. Zo zijn webshops erop vooruitgegaan en proberen fysieke winkels steeds meer de omslag te maken naar online verkopen. Hier komen belangrijke vragen bij kijken:
- Hoe benut ik deze groeitrend zo goed mogelijk?
- Hoe behaal ik nu een concurrentievoordeel?
- Hoe boek je resultaten op de korte én lange termijn?
Dat zijn vragen waar wij je graag bij ondersteunen.
Waarom DBOM?
- Meer dan 100 webshops en fysieke winkels vertrouwden op ons als bureau om hun gewenste groei te behalen
- Meer dan 20 miljoen omzet realiseerden wij in 2020 voor onze klanten, met een gemiddelde groei van 25%
Hoe we dit doen?
We starten met strategie, kiezen de juiste kanalen uit voor de specifieke behoefte van de doelgroep, en leggen de focus op online groei en winstgevendheid. Zo creëerden wij onze eigen formule die voor tal van onze klanten succesvol is gebleken.
Als digital marketing bureau hebben we veel ervaring met verschillende merken en marketen. Deze kennis en ervaring kunnen gebruiken om iedere unieke webshop op de juiste manier te begeleiden.
We starten altijd met een onderzoek naar de huidige status van de online marketing activiteiten en kunnen zo de kansen goed inzichtelijk maken. Uiteindelijk leveren we uitgewerkt groeiplan op waarin kanalen, budgetten en omzet op heldere manier uiteenzetten.
Continue focus op de verhoging van omzet, groei en winstgevendheid zorgt ervoor dat we samen op korte termijn en kostenefficiënt jouw webshop naar het volgende niveau helpen!
Gratis Kansenrapport
Benieuwd naar je kansen? Wij brengen in kaart hoe jij meer omzet kunt genereren!
Gemiddelde groei 25%
Aantal webshops 100
Jaarlijkse omzet €20,236,000
Kanalen voor meer omzet uit je webshop
De succesformule van DBOM voor meer omzet legt altijd de focus op acht pijlers. Met deze pijlers kunnen wij op verschillende manieren groei realiseren voor jouw webshop. Deze pijlers zullen in meer of mindere mate terugkomen in een uniek groeiplan voor iedere unieke webshop. We leggen de nadruk op de pijlers die op termijn het meest bijdragen aan groei, omzet en winstgevendheid. Dit is voor iedere webshop anders. De acht pijlers zijn:
Cases
Eurotackle schakelde DBOM in om de ruim 13.000 producten in het assortiment aan de man te brengen via Google Shopping. Ontdek hoe wij de ROAS verdrievoudigden!
Sauna Kadoshop schakelde de hulp van DBOM in bij het promoten van saunaproducten. Lees hoe wij een omzetstijging realiseerden die alle verwachtingen overtrof.