Onze methode
Jouw groeidoelstelling
Onze groeimethode
Vrijwel altijd werken wij met een specifieke doelstelling voor onze klanten. Die doelstellingen zijn misschien bedrijfsspecifiek, toch komen ze vaak sterk overeen. Je doet immers aan marketing om te groeien in naamsbekendheid, leads of omzet.
Om jouw groeidoelstelling te behalen, combineerden wij een decennium aan best practices in onze beproefde groeimethode. Hierin combineren we inzichten uit data met een creatieve, strategische invalshoek voor optimaal resultaat. Laat je inspireren tot grootse dingen en lees hier meer over onze methode.
Methode
Wat zijn je doelstellingen? Wie is je buyer persona? Welke stappen doorloopt hij of zij tot er een conversie plaatsvindt? En welke KPI’s laten zien dat marketing de succesvolle invloed is? Dat bespreken we in de kick-off sessie. Daarnaast geven we invulling aan de randvoorwaarden en de samenwerking. Na deze sessie hebben we gezamenlijk de richting bepaald voor de vervolgstappen.
Om jouw doel te bereiken, nemen we de tijd om jouw markt en audiences te leren kennen. We doen een technische audit van je website en nemen zoekwoorden, segmenten, media, kanalen en content onder de loep. Daarnaast onderzoeken we de kwaliteit van de beschikbare data en analyseren we waar de quick wins liggen.
Planning en doorlooptijd worden afgestemd tijdens de kick-off meeting. Na livegang van de campagnes, monitoren we continu je resultaten om adequaat bij te kunnen sturen. Zijn er rigoreuze wijzigingen nodig? Dan stemmen we dit uiteraard met je af.
Op basis van ons onderzoek en onze analyses, maken we een concreet en actiegericht plan van aanpak, onderbouwd met een business case. Dit plan nemen we uitgebreid met je door, zodat je met vertrouwen het groeiprogramma in stapt.
Jouw groeiteam legt de deliverables en rapportagemomenten met je vast. Zo weet je precies wat je wanneer van ons kunt verwachten. Vrijwel altijd werken we met een dashboard waarop we maandelijks rapporteren.