Tracking in de cookieloze toekomst
Begin 2022 verdwijnt de third party cookie op de Chrome Browser (nu al op Safari en Firefox). Dus het einde van de Third Party Cookies en daarmee Advertising en cross browser mogelijkheden zijn in zicht. Maar er zijn veel vragen. Kunnen we nog wel zo goed adverteren als we nu kunnen? Hoe moet ik dan straks mijn doelgroepen targeten? Zijn we fout of zelfs strafbaar straks? Nu is het perfecte moment om eens te trachten de belangrijkste van die vragen te beantwoorden, voor zover dat nu al kan. Er blijft natuurlijk veel onduidelijk en de ontwikkelingen dit jaar zullen zeker meer richting gaan bepalen.
Downloads
Adverteren in de Cookieloze toekomst?
Onze oprichter en Director Product & Innovation heeft in gewone taal beschreven wat er allemaal gaat veranderen en wat we kunnen verwachten.
Infographic: Start met GA4
Starten met GA4? Gebruik onze infographic om direct alles goed in te stellen. Een goed begin is het halve werk!
Factsheet: Wat is anders in GA4?
Benieuwd wat er verandert in de overgang van Universal Analytics naar GA4? Check in een overzicht wat er anders is.
Best Practice: Conversies instellen in GA4
Aan de slag met conversietracking in GA4? Lees eerst even onze best practices om je op weg te helpen!
Best Practice: Channel Grouping in GA4
Channel Grouping ziet er anders uit in het nieuwe GA4. Bekijk onze best practices en doe er je voordeel mee!
Best Practice: Doelgroepen & Gegevens in GA4
In GA4 wordt er anders gekeken naar doelgroepen en gegevensbehoud. Wil jij dit perfect instellen? Download onze how-to.
Google Analytics 4
Stel je vragen aan DBOM
Ga gerust het gesprek aan met Carolien of Martijn.
Ze staan klaar om je vragen te beantwoorden en mee te denken.
Martijn Berns
Managing Director
Carolien Graafsma
Account Director