Synergie tussen alle kanalen: maak kennis met Squeezely
Op software gebied werd een droom werkelijkheid: met een Customer Data Platform (CDP), zoals Squeezely, heb je grip op de hele klantreis en personaliseer je deze in real-time. Hallo relevante content! Personalisatie lijkt misschien een modewoord, maar tegenwoordig is het absolute noodzaak.
Een CDP helpt bedrijven personalisatie te omarmen als een tweede huid. En het mooie is: deze geavanceerde softwareoplossing integreer je naadloos met je andere systemen. Benieuwd? Ontdek hoe jij het persoonlijk kan maken samen met de specialisten van DBOM!
Personalisatie met hoofdletter P
Met een CDP als Squeezely zorg je ervoor dat de content op ieder kanaal perfect is afgestemd op je doelgroep. Als retailer weet je hoe belangrijk het is om rake productaanbevelingen te doen. Squeezely tilt dit naar een hoger niveau door met speciale filters suggesties te doen op productniveau en in elke fase van de aankoopreis. Je houdt misschien niet van verandering, maar irrelevantie zal je dan nog minder bevallen. Zorg dat ieder touchpoint zo relevant mogelijk is voor de bezoeker!
Daarnaast maakt Squeezely het niet alleen mogelijk om de aankoopreis voor jouw klanten te personaliseren, maar de tool zelf ook volledig naar eigen hand te zetten. Zo leg je ieder puzzelstukje netjes op z’n plek met de Drag & Drop Journey Builder. Je krijgt de volle controle met een gebruiksvriendelijke interface als kers op de taart. Waar de meeste CDP’s je voorzien van een kant-en-klare oplossing, schuift Squeezely deze aan de kant en serveert je de meest verse ingrediënten om de tool naar eigen wens in te richten.
Klinkt dit ook als muziek in de oren?
Squeezely helpt je boodschappen te personaliseren door middel van:
- De perfecte hypergepersonaliseerde klantervaring te bieden op íeder touchpoint
- 360-graden klantprofielen te maken op basis van eigen data
- Slimme cross-sells in te bouwen, of dat nu middels e-mail, je website of advertenties is
- Al je systemen naadloos samen te laten werken vanuit één centrale plek: als dirigent van een orkest
- Real time experimenten opzetten voor opschaling: gemiddeld 10% omzetgroei in het eerste jaar
DBOM en Squeezely
Uiteraard hoef je het niet alleen te doen. Zowel DBOM als Squeezely staan voor je klaar en helpen je waar nodig. Stiekem vinden we data onderzoeken en systemen integreren erg leuk. DBOM is een ervaren én gezellige partner als het gaat om CDP’s.
Benieuwd? Lees een van onze cases of neem contact op!