Maak het persoonlijk met 360 klantprofielen in Datatrics

Online marketing is perfect om grote bakken data te verzamelen. Maar doe je dit op verschillende plekken dan zit je alsnog met je handen gebonden; je kunt er niks mee. Speciaal om die reden is Datatrics in het leven geroepen.

 

Met dit Customer Data Platform verzamel je alle data op één centrale plek om 360 graden klantprofielen te bouwen. En vanuit je customer journey perfect gepersonaliseerde campagnes in te zetten. Benieuwd? Ontdek hoe jij het persoonlijk kan maken samen met de specialisten van DBOM!

Logo van datatrics certified partner

Datatrics Gold Partner

Werken met een CDP is geen nice to have meer, maar een musthave. Als Datatrics Gold Partner hebben wij het platform in de vingers en weten hoe je jouw bak anonieme data verandert in gepersonaliseerde chocola.

Hoe werkt dit CDP?

Datatrics helpt je boodschappen te personaliseren door middel van:

  • Integraties verbinden: koppel al je databronnen met meer dan 150 integraties
  • Predictive 360 profiles: Datatrics stelt automatisch 360 customer profiles op voor elk unieke bezoeker, inclusief voorspellende waarden voor ieder profiel
  • Targeting: target gemakkelijk je bezoekers met de uitgebreide opties van het platfrom. Het platform houdt je segmenten continu up-to-date
  • Content aanbevelingen: met de touchpoint builder kun je content aanbevelen aan je bezoekers. Met algoritmes, of regels die je specifiek voor je bedrijf instelt
  • Ken het gedrag van je klant: leer meer over het gedrag van je klanten, en reageer erop via de insights module van de tool

De voordelen van Datatrics op een rijtje:

  • Gemiddeld 15% conversiestijging
  • Meer omzet door meer conversies, betere orderwaarde en betere ROAS
  • Maakt klanten loyaal op basis van retentie, hogere interactie en relevantere conversaties
  • Ondersteunt je gehele online marketing strategie met meer bereik, meer inzicht in klanten en natuurlijk hun interesses
  • Ken je jullie klanten nog niet echt? Het CDP voorspelt wat diens wensen zijn, zodat jij er goed op in kunt spelen

Big data en AI gestuurde personalisatie van de customer journey is online marketing fase 2

Klaar om die fase in te gaan? Onze Datatrics-specialisten helpen je alle inzichten uit jouw data om te zetten in een geoliede journey, voor gepersonaliseerde content op de segmenten voor jouw marketing. Van advertising tot e-mail, wij adviseren en begeleiden je voor de juiste boodschap op het juiste moment.

 

Benieuwd welke resultaten wij eerder voor onze klanten behaalden met Datatrics?

Meer weten?