Conversie optimalisatie:
haal het maximale uit bezoekers
Ondanks dat websites succesvol kunnen zijn in bezoekersaantallen, is dat nog geen garantie op conversie. Veel theorieën zijn hier al ten gronde gegaan, maar het enige antwoord is de waarheid uit data. Dat is waar conversie optimalisatie (CRO) over gaat. Tijd om jullie website eens onder handen te nemen.
Conversiepercentage verhogen
Waar liggen de verbeterpunten in een website? Onze CRO-specialisten onderzoeken, testen en adviseren hoe jullie website meer en beter kan converteren. Wij kruipen in de huid van de gebruiker en geven deskundig optimalisatie advies op basis van keiharde cijfers.
Conversie optimalisatie is interessant voor zowel B2B- als B2C-bedrijven. Naast het verkopen van een product, kan het downloaden van een whitepaper of het invullen van een formulier ook een conversie zijn. CRO is gericht op het optimaliseren van iedere conversie, ongeacht de aard.
Conversie optimalisatie: van bezoeker naar klant
Met welke behoefte komen bezoekers op jouw website? En waar haken ze af? Op deze vragen geven wij antwoord door het gedrag van de bezoekers onder de loep te nemen. De gebruikservaring geeft ons inzicht in de knelpunten die opgelost moeten worden.
Aan de slag met CRO?
De resultaten van onze klanten vertellen waarom wij de beste keuze voor hen zijn.
Benieuwd? Check de cases.