- Leads, Online Marketingstrategie, SEO
Talent Talks
De uitdaging
Het sprekersbureau zocht een partner die hen op alle gebieden van online marketing kon ondersteunen. Als allround online marketing specialist was DBOM de meest logische keuze.
Talent Talks had hulp nodig bij het opstellen van een online marketingstrategie, zowel op organisch als betaald gebied. Daarnaast vroegen ze onze ondersteuning bij de website-migratie. Dit is een ingewikkeld proces, maar wij gaan een uitdaging niet uit de weg.
Onze aanpak
Bij het opstellen van de strategie hadden de specialisten van DBOM zowel een adviserende als een uitvoerende rol. Ze adviseerden het sprekersbureau over:
- Het invullen van de customer journey
- Het bepalen van de ideale online marketingkanalen
- Het vaststellen van de SEO-strategie
Het resultaat
Hard werken loont. Na slechts drie maanden zagen we al de volgende resultaten:
- Organisch verkeer gestegen met 105%
- Een gemiddelde stijging in organische posities van 21%
- Aantal leads gestegen met 45%
Onze strategie zorgde voor meer dan een verdubbeling in organische bezoekers op de website. Ook stegen de posities van Talent Talks met 21% en hebben we voor het bedrijf een plekje op de eerste pagina van Google veroverd. Deze grote verbetering in de vindbaarheid van de website, zorgde weer voor een stijging in het aantal leads van maar liefst 45%.
- Written by