Nieuwe versterking bij DBOM: maak kennis met Luc en Nan

Wie zijn Luc en Nan?

Luc: Mijn naam is Luc Rijsdijk, ik ben 34 jaar en ik woon samen met mijn vrouw en zoontje Lennon in Rijnsburg. We wonen zowel dicht bij het centrum als het strand en dat is ook een van de redenen dat wij hier zijn gaan wonen. Tot nu toen wonen wij er met veel plezier. Verder werk ik nu sinds kort bij DBOM, en ben ik al tien jaar werkzaam binnen de branche.

 

Nan: Mijn naam is Nan Metselaar, ik ben 27 jaar en ik woon samen met mijn vriendin in Haarlem. Ik omschrijf mezelf als sociaal, ondernemend en als een sociale teamspeler. Hiervoor werkte ik bij een ander marketingbureau en ik heb ook een tijd bij een bedrijf in de crypto currency gewerkt. Ik vond dit erg tof, maar ik kijk er nu vooral naar uit om voor DBOM aan de slag te gaan.

Wat doen jullie graag buiten werk om?

Luc: In mijn vrije tijd sport ik graag. Wanneer ik mijn hoofd leeg wil maken, ga ik een rondje hardlopen. Zo kom ik weer helemaal tot rust. Verder vind ik door de stad struinen heerlijk. Onderweg lekker een bak koffie doen of in de zomer een verfrissend biertje met vrienden. Ik houd van spontane ideeën. Ik laat mijn dag het liefst gewoon gebeuren.

 

Nan: Voor de coronacrisis reisde ik veel. Ik heb een aantal toffe reizen gemaakt naar Nepal, Japan en Amerika. Momenteel is reizen niet echt mogelijk, maar ik ben van plan zeker weer in het vliegtuig te stappen zodra dit weer mag. Daarnaast doe ik aan zaalvoetbal: gezellig in een vriendenteam en na onze zoveelste nederlaag lekker een biertje na de wedstrijd. Geen uitslag is ons te gek, zolang we er maar plezier in hebben.

Wat gaan jullie doen bij DBOM?

Luc: Binnen DBOM houd ik me bezig met marketing automation voor onze klanten. Er zijn zoveel activiteiten en processen die je kunt automatiseren. Dit scheelt een hoop stappen. Ook ga ik me richten op SharpSpring en HubSpot, waarbij ik HubSpot ook ga uitbouwen. Ik hoop dat ik marketing automation binnen DBOM naar een next level kan brengen.

 

Wil je starten met marketing automation, maar weet je niet waar je moet beginnen? Je leest hier welke stappen je moet ondernemen.

 

Nan: Ik ben de nieuwe marketingspecialist binnen het team van Dennis. Ik houd me vooral bezig met social ads, SEO en een stukje paid voor klanten. Ook neem ik het analytische gedeelte op me.

 

Lees hier de voorstelblog van Dennis

Waar kunnen klanten jullie voor bellen?

Luc: Een goede kop koffie tijdens een allround adviesgesprek op het gebied van online marketing. De afgelopen tien jaar werkte ik voor meerdere bedrijven aan de klantzijde, waarbij ik de online marketing inrichtte. Ik denk graag mee over de vervolgstappen, waarmee de site kunnen laten groeien op het gebied van online marketing.

 

Nan: Eigenlijk kunnen klanten overal met mij over sparren. Tijdens mijn opleiding heb ik veel ervaring opgedaan met design en op het gebied van UX. Ze kunnen daarvoor ook bij mij terecht. Maar mijn eigen voorkeur gaat uit naar SEO en de koppeling hiervan met CRO.

Zodat we zoveel mogelijk conversies ergens uit kunnen halen. Ik help klanten graag hun doelen te behalen.

What makes you tick?

Luc: Koffie en maatschappelijke kwesties. Ik werkte vroeger bij de eerste Starbucks in Nederland. Die zat net achter de douane op Schiphol. Mijn favoriete koffie is een flat white. Ik was daarom aangenaam verrast toen ik een geweldige, professionele koffiemachine bij DBOM op kantoor aantrof. Verder ga ik graag met mensen het gesprek aan over verschillende maatschappelijke kwesties.

 

Nan: Muziek. Ik luister dagelijks naar muziek reddits en verschillende YouTube previewers die hun mening geven over nieuwe albums. Ik ben daarnaast ook zelf erg actief met het kopen, verzamelen en beluisteren van platen. Mijn favoriete genre is toch wel hiphop. En beetje de kant uit van Kendrick Lamar en Kanye. Ja, ik vind hen echt vet. 

Rebecca van der Hut

Contact

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.